söndag 25 april 2010

Söndag i sängen

Idag är skruttdagen då jag inte orkar sticka utan somnar i soffan och drömmer konstiga, feberförvrängda drömmar och vaknar och tror att det är januari. Idag är dagen jag helst av allt vill vara en videkisse i vårsolen, fast det egentligen är grått ute och väldigt många moln över precis precis hela himlen.

Jag låter kommentarerna till utlottningen formligen strömma in hela resten av dagen, sätter stopp vid tolvslaget och drar en vinnare imorgon. Dessutom ser jag med förvåning på räknaren, som nu visar på mer än dubbelt så många besökare som för en vecka sedan. Den kanske har gått sönder.

7 kommentarer:

  1. Nej, din räknare är inte sönder, vi är bara fler som hittat hit och kommer tillbaka! Du har en fin blogg!

    SvaraRadera
  2. Jag är ny här på din blogg och jag måste säga att jag är otroligt fascinerad och imponerad över allt du kan och gör. Jag önskar att jag också kunde spinna eget garn och så.
    Tack för inspirationen du ger mig.

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Cecilia... det är tack vara din härliga blogg som räknaren rusar iväg! En liten fråga... jag tänkt försöka göra dina handledsvärmare Elin framöver... ungefär hur mycket garn gick åt (så jag vet på ett ungefär hur många nystan jag ska köpa)?

    SvaraRadera
  4. Cecilia och Manduzana: Tack så hemskt mycket, det kanske är så att räknaren funkar trots allt... :)

    Sara: Det gick åt mindre än ett nystan silkbloom fino, de är på 50 gram och 200 m. Lycka till! :)

    SvaraRadera
  5. Jg håller med ovanstående talare. Jag gillar din blogg skarpt, och jag har så svårt att fatta att du är så skicklig på så mycket och så är du knappt myndig. Oj, oj, vad ska det bli av dig när du blir äldre? Garnvirtuoso?? :) :)

    SvaraRadera
  6. Kan bara hålla med dom andras kommentarer dej blir det nog nåt extra av när du blir äldre. Fortsätt att inspirera oss bloggare och fortsätt att utvecklas. Kramar

    SvaraRadera
  7. Nu får Du sköta om Dig och Sov så gott!

    SvaraRadera